Jag har arbetat, med reklam och marknadsföring i egen regi, som konsult, projektledare och VD sedan 1989 då jag började som säljande projektledare för skidtävlingen SKISTAR. Efter ett fantastiskt lärorikt år, med många mil i bil och härliga möten med den Svenska Fjällvärlden började jag på Eventum, där jag var med och startade Tjejtrampet. Läs mer, om du vill, under fliken ”historia”
★
Idag, snart 30 år senare, erbjuder jag en palett av tjänster och erfarenheter som jag gärna delar med mig av samtidigt som min nyfikenhet att lära mig nytt och få vara en del av förändringsarbeten aldrig verkar sina. Jag är ingen förvaltare över tid, kanske under en kortare period, utifrån ett interimsuppdrag på max 1 år.
Jag vill arbeta med tydliga mål och med modiga, driftiga och dedikerade människor. En god och konstruktiv dialog är förutsättningen för att lyckat samarbete.
Min ambition är alltid att vara en del av ett sammanhang, där summan av alla delar blir större en den enskilda individen.
Jag är gärna katalysatorn som får idéer, tankar och planer att konkretiseras och bli till verklighet givet alla förutsättningar. Där jag tar den rollen som krävs för att nå önskat resultat i tid till rätt kostnad.
★
Här följer en sammanställning av många av de företag och organisationer jag har haft förmånen att få samarbeta med eller gjort uppdrag för genom Sensaytion och Brandstation: Apple Sverige, Bodén & Co, Brindfors, Datainspektionen, Differ, Dist, Djurgårgården Hockey, Dressmann, Dustin, Clear Channel, Coop, Ericsson, Fieldwork, Forsman & Bodenfors, Gina Tricot, Global Agencies (Stadsklockan), Hyundai, Hästens Sängar, Håll Sverige Rent, If…, Inter Ikea Systems, Knock, Konstfack, Maron, MC Donalds, Metro, MG Rover, Minnesota Communication, MTG Radio, Nationalmuseum, Nike, OMD, Park One, Posten, Projector, Racoon, Reality Club, SAS, Scholtz and Friends, Spendrups, SRC, Statoil, Suzuki Automobil, Svenska Volkswagen, TBWA, Toyota, Unicef, Vin & Sprithistoriska Museet, Vodafone, Volvo, Åhléns, Åkestam.Holst